Bielsko tatry
 
  Strona główna
  nowości
  Pokazy Lotnicze
  Muzea lotnicze
  Katastrofy
  Wydarzenia
  Ludzie lotnictwa
  Z życia lotnisk
  Firmy Lotnicze na Podbeskidziu
  Ratownictwo lotnicze
  Lotnictwo Wojskowe
  Lotniska
  Samoloty
  Szybownictwo
  Śmigłowce
  Spadochroniarstwo
  Lotniarstwo
  Paralotnie
  Balony
  Modelarstwo
  Konstruktorzy SZD
  Kronika Aeroklubu Bielsko-Bialskiego 1945-1965 rok
  Historia Lotnictwa
  Mała Encyklopedia Lotnicza 1938 rok
  Odeszli od nas
  Okiem Karykaturzysty
Sonda
Ulubione tematy :
:: lotnictwo
:: architektura miast
:: przemysł
:: zabytki
:: przyroda
:: dziennik gorgola
:: reportaże
:: inne

Zdjęcie tygodnia


powiększ

Dziennik Gorgola


Dzień 10 - pierwszomajowy koncert gitarowy ! Czyli jak pokopał mnie prąd.

Dzień 11 - moje Aleksandrowice

Dzień 9 - Zbójnik Jakubek i spotkanie integracyjne w Krynicy.

Reklama


   
 
 
Google
Pokaż artykuły w tej kategorii

Uchwała Zarządu Aeroklubu Bielsko-Bialskiego nr 03/05/2011 z dnia 12.05.2011 r.C.d.

Oświadczenie Zarządu Aeroklubu Bielsko-Bialskiego jest suche i lakoniczne.
Przyczyna rozwiązania umowy też nic nie wyjaśniająca - konflikt interesów...
Hmm... - Jeśli ABB nie posiada środków na zakup samolotów do holowania szybowców, specjalistycznych do skoków spadochronowych, sapdochronów ratowniczych a także szkolnych, automatów do spadochronów, baza sprzętowa kurczy się w zastraszającym tempie, a zewnętrzna pomoc rozwijająca jakąś sekcję aeroklubu to "konflikt interesów", to ja się pytam gdzie jest choćby ślad logiki w tym oświadczeniu.

Jakoś ta słynna już Uchwała 03/05/2011 nie może ujrzeć światła dziennego i pozostaje cieniu nocnych narad Zarządu. A przecież Regulamin pracy Zarządu ABB do czegoś Panów zobowiązuje - oto fragment Regulaminu :
7. Przedmiotem uchwał Zarządu, mogą być wyłącznie sprawy, które
zostały przedstawione wszystkim członkom zarządu na co najmniej 9
dni przed terminem posiedzenia Zarządu w formie projektu uchwały
przez członka zarządu do którego kompetencji dana sprawa należy
(zgodnie z pkt. 12 poniżej).
8. Projekt uchwały powinien zawierać następujące elementy: wniosek,
tytuł, określenie sprawy której dotyczy, podstawę prawna; treść
uchwały, termin realizacji; uzasadnienie zawierające wyczerpujące
informacje umożliwiające członkom Zarządu zapoznanie sie z
problemem i wyrobienie opinii umożliwiające świadome podjecie
2
właściwej decyzji podczas głosowania, nazwisko i ewentualnie funkcji
w Zarządzie autora uchwały i uzasadnienia: skutki finansowe; Ľródło
finansowania, podpisaną opinię prawną (o ile uchwała może mieć
wpływ na sferę prawną lub finansową ABB).
9. Uchwała powinna zawierać następujące elementy: datę głosowania,
numer, tytuł, podstawę prawna, treść uchwały, termin realizacji;
wskazanie ilości głosów oddanych Za, Przeciw, Wstrzymujących Się.
Uchwały przyjęte przez Zarząd podlegają opublikowaniu na stronie
ABB.
Prezes Matuszek twierdzi, że nie można się dogadać z Firmą Normal, więc tracić będą na tym głównie członkowie Stowarzyszenia jakim jest Aeroklub, wszyscy - szybownicy, samolociarze, spadochroniarze. Zadowolony jest tylko Zarząd. Dowaliliśmy Normalowi...

A sytuacja wygląda zgoła inaczej, bo jak widać na zdjęciach a również i w rzeczywistości, firma Normal wywiązuje się z porozumień ustalonych z poprzednim zarządem, aczkolwiek nie zakończonych podpisami obu stron. Dla firmy Normal nie stanowiło to problemu i jak widać utrzymuje lotnisko w możliwie doskonałym stanie, walcując, kosząc, odśnieżając, wyrównując po stratach spwodowanych komercyjną działalnością aeroklubu ( naprawy murawy po "igrzyskach" ciężarówek podczas imprez organizowanych przez władze aeroklubu ):
http://www.gorpol.pl/?site=93&artykul=481 i http://www.gorpol.pl/?site=93&artykul=477 .
Znamienny jest fakt, że Normal współpracuje z z członkami ABB, Dyrektorem, Szefem Wyszkolenia, pionem technicznym, administracją, tylko dla Zarządu jest wrogiem numer 1.

Termin budowy pasa się nieuchronnie zbliża, więc trzeba myśleć o jego utrzymaniu nie tylko w warunkach letnich, ale także zimowych. Pozostaje mieć nadzieję że władze ABB skorzystają z oferty firmy Normal i odmrożą sąsiedzkie stosunki - czas najwyższy.
Działania Normal-u związane z użyczeniem samolotów do skoków spadochronowych, propozycja użyczenia samolotów Cessna do szkolenia, utrzymywanie lotniska latem i zimą to jak widać dla bielskiego zarządu lotniska nie jest współpracą. Inne wspólne cele, to budowa nowego rurociągu zasilającego Aeroklub i firmę Normal.
No ale to jest poza wiedzą "desantu z Żaru" interesującego się tylko możliwością i sposobami "utrudnienia" życia sąsiadowi, zgodnie z niestety polską zasadą - im możemy sąsiadowi zrobić gorzej, tym mamy większą satysfakcję...




Uchwała Zarządu Aeroklubu Bielsko-Bialskiego nr 03/05/2011 z dnia 12.05.2011 r.C.d.

powiększ

powiększ

powiększ

powiększ

powiększ

powiększ

powiększ

powiększ

Losowe zdjęcia


powiększ

powiększ

powiększ

powiększ

powiększ

powiększ

Imprezy lotnicze


26 Mistrzostwa Bielska w gimnastyce sportowej. 2019.03.08

Złap Bakcyla - spotkanie z mistrzami Narciarstwa

X NOWOTARSKI PIKNIK LOTNICZY 7-8. 07.2018